lonelyheart

Alla inlägg under juni 2013

Av M J - 21 juni 2013 13:25

Glad midsommar

Av M J - 11 juni 2013 15:00

Lite bra musik enl mig   



Alice Cooper <3

Alice Cooper – Your Own Worst Enemy 

Yohio

YOHIO – Himlen är oskyldigt blå

Dr Feelgood

Dr. Feelgood – See You Later Alligator

Nordman

Nordman – Hjälp mig att leva

Avslutar med Sabaton

Sabaton – A Lifetime of War - English Version


Jag har en oerhört blandad musiksmak det spelas allt från hårdrock till techno i mina högtalare och hörlurar. Det jag helst avstår är väl dansband. Men jag är uppvuxen med mycket Eddie Meduza och drängarna. Lyssnar på det ibland men mestadels blir det hårdrock eller techno :-)

Av M J - 11 juni 2013 09:30

Hej! Jag har hittat en ny favoritartist. Nämligen mr Alice Cooper. Denna underbara artist lyssnade på för ett antal år sedan men har återupptäckt honom nu :-) Kan Mr cooper se till och komma till Sverige å lira nu tack.. Igår var jag på stan. Köpte en tröja en bok och ett fotoalbum. Och sen biljetter till Cityfestivalen. Idag ska jag träffa min farmor <3 Tajm o börja fixa sig kanske // M

Av M J - 9 juni 2013 09:24

tjoo


Ska ut till erikslund snart å kolla på linnen. Jag har klädbrist. Kollade ut på baksidan genom fönstret. what??? himlen är verkligen kolsvart.. Tror åskan kommer snart. jaja i eftermiddag blir det träning. Det är E som har passet thank god.


Men hon har 75 minuters pass idag så jag kommer bli trött..


I morrn blire sjukgymnastik på morronen å sen blire att gå ner på stan å käka lunch med kusin vitamin. Ska sen till fitnesstore å prova ut ett linne, sen ska jag även till New Yorker. Idag ska jag även prova byxor ( gah tråååkigt)


Ha de bra :-)


/ M

Av M J - 8 juni 2013 17:50

Välkommen igen kära sommarlov. Äntligen sommarlov. Jag slutade i onsdags men var på skolan igår o firade alla mina fina kompisar som tog studenten. Grattis P, S, J & C :-) Jag kommer sakna er men önskar er lycka till i livet :-) Har ju haft ont i axeln i några månader. Var till läkaren i måndags. Diagnosen var " Axeln är ur led" Tack för det. Läkaren sa att axeln hade vart ur led minst en månad. Att jag inte märkt något av det! Men men. Nu har jag sommarlov en vecka innan jag ska sommarjobba på en skola :-D mycket kul då jag har praktikplats där vanligtvis. Skriver snart igen :-D // M

Presentation

Denna blogg handlar om mig och mitt liv om lite träning lite skola lite allt möjligt helt enkelt. Inte så mycket bilder mestadels text :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards