lonelyheart

Alla inlägg under april 2013

Av M J - 30 april 2013 14:52

Vad ska ni alla göra på valborg? Här ösregnar det =( jag ska ta de lugnt å slappa. Idag har jag vart på praktiken och hållt på det är kul och praktisera som kock. Igår var jag på New Yorker å köpte en kofta annars tog jag det väl bara lugnt// M

Av M J - 28 april 2013 15:02

vad lyssnar ni på för musik?


Jag lyssnar på allt från Eddie Meduza till Scooter och techno det enda jag inte gillar är dansband.


Nu ska jag o träna skriver ett längre inlägg i kväll nån gång

Av M J - 27 april 2013 17:45

Hemma från Skultuna! Gick nog fan runt halva skultuna å delade ut reklam råkade dock gå rakt in ikärran med reklam så jag har ett fint litet märke på benet säkert. Fan jag har lust å dra bort till Lögarängen å grilla i detta fina väder. Kanske i morrn efter träningen, vi får väl se// M

Av M J - 27 april 2013 08:38

Å så går skolornas mattanter å kockar ut i strejk på måndag. Min lunch kommer bestå av subway är ju garanterat (skolan ligger tio minuters bussväg från city.)


Vad ska allihopa hitta på idag?


Jag ska till en kompis.


Ha de bra


//M

Av M J - 26 april 2013 15:11

FAN igår smällde det i axeln så fick avbryta boxen. Idag körde jag IW intervall det gick men det var vidrigt med axeln men men de gick iaf. :-) I morrn ska jag vara med en kompis å hjälpa henne att dela ut reklam Ha de bra// M

box

Av M J - 25 april 2013 17:53

Boxning nurå trött som fan vill bara hem å sova

Av M J - 25 april 2013 10:19

Goddag plugget nurå å plugga järnet eftersom jag e ledig fredagar. 


Jävla beslutsångest. Jag har box i kväll sen vill jag köra IW men men här kommer problemet


Jag har fått lite regler på träningen att jag inte får köra dubbel-trippel pass längre. Jag är jättetacksam för det verkligen då jag höll på som en bil som har motorstopp. *lite till kör jag fast jag garanterat inte kan* så då ryckte en jättesnäll människa i handbromsen och styrde upp det hela lite grann. Tack för det :-) MEN jag vill köra dubbelpass idag men jag får som sagt inte. Men då cyklar jag till friskis istället (typ 7 km) Igår var jag hos pappa och idag åkte jag från pappa till skolan. Innan jag åkte till skolan fick jag dock gå ut med vovvarna. Och våran äldsta vovve hade frispel. Ut i trappen (jag kan bara gå med en hund i taget eftersom jag har problem med axlarna) så hålla i en vovve o försöka få in den andra i lägenheten. Herregud men till slut så kunde jag gå med den ena hunden :-) 


Ha en bra dag allihopa


// M

Av M J - 24 april 2013 19:09

Påväg hem :-) nu blire bara å slappa :-) skriver i morrn :-)

Presentation

Denna blogg handlar om mig och mitt liv om lite träning lite skola lite allt möjligt helt enkelt. Inte så mycket bilder mestadels text :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards