lonelyheart

Alla inlägg under maj 2013

Av M J - 31 maj 2013 08:55

Snabbt inlägg. Nu ska jag handla avslutningskläder :-)

Av M J - 23 maj 2013 10:32

Hej allihopa nu ska ja försöka blogga lite mera. Har vart lite mycket ett tag. Men en bloggsemester var välbehövligt.


Denna vecka har bara bestått av möten och träning... Skönt med träning men möten kan fan dra åt skogen, iallafall när en idiot sitter  på det mötet. Värre idiot än den människan har jag inte mött på länge. Nästa vecka ska jag och köpa min avslutningsklänning från New Yorker. Jag har även fått sommarjobb som kock på en förskola :-). Så i augusti ska jag hitta på nåt kul... Idag ska jag boxas för första gången på tre veckor, min vänstra axel smällde till förra gången jag boxades men nu så, en ny chans får min axel :-)

  


Var och körde IWmedel i tisdags innan jag skulle åka hem letade jag upp ledaren och sa " Du är jättesnäll och jättevettig men du är inte snäll när du kör IW." Hon bara skrattade :-) (det är fler än jag som sagt så.)


Uh undrar om det blir åska idag. Efter skolan ska jag gå till kolonistugan som ligger i närheten av skolan å bara softa o dricka saft tills jag ska gå o träna kanske blir middag på Subway (inte ovanligt har haft massa kuponger där). Blev ett långt inlägg. Insåg dessutom idag att jag MÅSTE färga om håret. Underhåret brunblondt och överhåret ljusblondt med inslag av orange, ser förjävligt ut


// M

Av M J - 20 maj 2013 08:58

Väntar på min tur hos tandläkaren.. När man var liten fick man ju bokmärken. Åh jag vill få bokmärke igen... Tur att de bara e undersökning.. Uh tandläkare är läskiga saker :-) :-P

Av M J - 15 maj 2013 23:02

Hej!


Hur jävla dumma i huvudet är vissa människor. Som tror på ett rykte som till och med personen som tror på ryktet säger att h*n inte tror på rykten,, fyfan säger jag bara!


Nä sorry för ett argt inlägg men jag behövde avreagera mig.


// M

Av M J - 13 maj 2013 09:17

Sorry för pausen. Men är ganska sliten efter helgen. Helt slut i kroppen. :-) men d gör inget nu ska jag till praktiken trodde jag skulle till tandläkaren men d va nästa vecka :-)
Kram M

Av M J - 8 maj 2013 13:21

Jag tar bloggsemester till söndag hörs då

Av M J - 6 maj 2013 08:50

Nämen gomorron. Hoppas alla har d bra. Jag åker troligen på semester ons-lördag. Herregud vad skönt. Det behövs verkligen...
Jag bloggar sen när jag har en data tillgänglig. Bloggar för tillfället från mobilen
kram


M
Ps en gammal bild

Av M J - 5 maj 2013 18:31

Jag r trött och har ont i magen av allt skratt, kunde knappt stå upp efter IWpasset, jädra pass å va jobbigt. Herregud... Nu ska jag äta pannkakor och slappa... // M

Presentation

Denna blogg handlar om mig och mitt liv om lite träning lite skola lite allt möjligt helt enkelt. Inte så mycket bilder mestadels text :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards