lonelyheart

Alla inlägg under augusti 2013

Av M J - 23 augusti 2013 10:40

hej blev ingen bloggning igår. Fick migrän och la mig och sov... 


Har hittat ett märke jag absolut älskar 


Nämligen Better Bodies kolla in deras sida här www.betterbodies.se 


Älskar deras linnen :) (har tre stycken) Nyss hittade jag en väska för 849kr och en jacka för 899kr 


Vill ha :-) 


Idag var jag på sportköket å åt frukost, och nu ska jag slappa o gå på marknaden ikväll :) 


PS vad gillar ni för klädmärken? 

Av M J - 21 augusti 2013 07:51

Morrn morrn :) 

mot skolan snart då jag måste be om extramatte eller hjälp med matten för det är fan enklare att snacka med ufon än att fixa matten tycker jag. #matematik #skola


outfiten för idag är jeans en rödorange topp och en kofta #outfit 


Jeansen är från Gina tricot, toppen från stadium och koftan från New Yorker. 


Måste sticka :) 

Av M J - 20 augusti 2013 21:21

Idag var jag på min praktik :) Skönt att komma tillbaka dit. Sen ikväll var jag på Rocklunda och gick/joggade spåret :) (2.5km) I morrn är det skola skönt att vi slutar 13:15... Ska be och få extramatte då matte är totalt jäkla obegripligt för mig. Jag förstår inte varför det ska var så krångligt. Någon som vet? Men alla andra ämnen har jag det lätt för. Gjorde klart A kursen i religion innan sommarlovet så den är jag klar med, bara resterande ämnen kvar. Nä dags och börja koppla av så man orkar upp i morgon bitti. 



#matematik #skola #träning

Ha de bra :) 

Av M J - 20 augusti 2013 06:17

Godmorron :-) 


Idag blir det praktik ska gå till bussen snart  trött som satan. #skola #praktik


Dagens outfit blir ett par canada joggingbyxor ett grönvitt linne från H&M en rosagrön kofta från New Yorker och vita strumpor. #dagensoutfit 


Ha de bra! :-) 

Av M J - 19 augusti 2013 18:59

Var och tittade på Erikslund, köpte en saltvattensspray från H&M #styling 


Nu ska jag slappa och se på Idol.. Ha en bra kväll 


Skriv gärna en kommentar om du kikar in så läser jag på din blogg :) 

Av M J - 19 augusti 2013 12:51

Cirkus kallar jag min skola. Alltså nog för det är skönt med korta dagar, men två timmars lektion varje dag och en och halvtimmes lång lunchrast sen är skolan slut.. Men dagen har vart bra. Inte gjort ett dugg men de var kul o träffa alla kompisar. #skola 

Av M J - 19 augusti 2013 06:58

Godmorgon allihopa som kikar in på denna blogg :) 


Idag börjar ju som sagt skolan. #skola 


Dagens outfit är vitt linne från Stadium ett par jeans från Gina tricot en vit skjorta från H&M och en väst från Bikbok. 

#outfit


Vet inte vad vi har för lektioner eller nånting. Vet inte ens när vi slutar. 


Ha en bra dag så skriver jag i kväll :) 

Av M J - 18 augusti 2013 20:36

Vilka sminkprodukter använder ni? Och vilket märke? 


En vanlig dag använder jag bara viva la divas concealer, viva la divas foundation och Isadoras eller maybellines mascara,


Men nu var min fråga vad använder ni? 


Skulle vara roligt om nån svarade, jag frågar bara för att jag är nyfiken #smink 

Presentation

Denna blogg handlar om mig och mitt liv om lite träning lite skola lite allt möjligt helt enkelt. Inte så mycket bilder mestadels text :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards