lonelyheart

Alla inlägg under januari 2014

Av M J - 12 januari 2014 14:32

Godmiddag. 

Fy vad seg jag är idag. Tatuerade mig i torsdags  #tatuering


Har ingen bild på den men kan säkert fixa de senare :)


Idag blir det bara slappa. Var på stan igår och handlade en ögonskugga ett läppstift och en ny mascara 

#smink #shopping


Längtar tills tatueringen läkt så jag kan börja träna igen :) 

#träning


Nu sitter jag och letar kläder på H&M:s hemsida Köpte mycket höst/vinterkläder på rean. men hittade inga termobyxor :( Sålde mina förut. #vinter #kallt 


Behöver även en ny jacka. 


Äntligen har snön kommit. #snö


Vi hörs // M

Av M J - 6 januari 2014 11:13

Ursäkta så mycket för bloggpausen. Men nytt år nya tag. 


Så hur ska man sammanfatta året 2013?


Jag kan sammanfatta mitt med krogrundor och träning i princip. 


Nog om det. 


Jag ska ner till Åhlens, inventerade min sminkbox. Insåg att det behövdes en ny eyeliner en ny concealer o lite annat. 


Vi höres 


// M 

Presentation

Denna blogg handlar om mig och mitt liv om lite träning lite skola lite allt möjligt helt enkelt. Inte så mycket bilder mestadels text :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards