lonelyheart

Alla inlägg under juli 2013

Av M J - 31 juli 2013 09:37

#träning 


Idag åkte jag till friskis kl 06:30 och tränade på vägen dit mötte jag L och pratade lite. Satan vad jobbigt passet var. Så har cyklat en mil och tränat Indoor walking på morgonen. Vad ska ni göra idag? 

Av M J - 30 juli 2013 18:44

Kom nyss hem från träningen. Idag har jag cyklat till björnön och till friskis och hem och dessutom tränat allt ackompanjerat av regn regn regn. Typ genomblöt nu. #väder


I morrn blire träning hela långa dagen. Först ett pass med E (kondition) sen gymma en stund. Sen på eftermiddagen blire gym med kusinen. #träning


Å jag är totalt jävla sönderbiten av myggor :-(



   en gammal bild jag gjorde om på picjoke :-) 

Av M J - 30 juli 2013 07:17

Godmorron idag ska jag åka ut och bada och sola :-) Sen ska jag träna #sommar #träning


Skaffade Kamrat igår. Jisses vad många som skrev (känner ingen av dom). 


Hoppas ni får en bra dag 


(skriver ett längre inlägg i kväll 

Av M J - 29 juli 2013 17:57



     Taget i stugan

 bild på mälaren taget på bryggan vid stugan

   Två tigrar som busar på Kolmården

    Min galna katt

Min tårta när jag fyllde 17 

    Ett träd taget antagligen på kyrkogården. 

  Stämmer precis! 


Lite bilder för en gångs skull

Av M J - 29 juli 2013 08:26

Hej! Trött som fasen men men.. Ligger å lyssnar på musik å har en satans träningsvärk. Tänkte ha gymmat idag. Men avstår. Vet inte ens vad jag ska ha på mig för kläder. Troligen blir de mina shorts och mitt Better Bodies linne, 


Nä dax å ta tag i dagen 

Av M J - 28 juli 2013 13:53

Igår var jag och min kusin på gröna lund. Jag åkte INTE eclipse. åkte dock massa annat. Kom hem vid halv två i natt.. Typ död idag... Idag blir det träning. Men innan dess dunkar jag musik och packar träningsväskan.. I veckan blire träning måndag tisdag onsdag på onsdagen blir det tvåå ggr men ena gången är det kondition (bokade ett pass halv åtta på morgonen *gäsp*) sen blire styrka med lite boxning på eftermiddagen. Nä nu ska jag slappa lite och försöka hålla mig vaken vill helst bara lägga mig och sova. men men :-) 

Av M J - 26 juli 2013 14:23

Köpte lite alltmöjligt på Karlssons varuhus men mest julklappar till lillebrorsan (en rittavla en gosedjurshaj och en film) Köpte en bok till mig själv. Köpte även lite ljus   här är en suddig bild på boken, men den heter Welcome to my nightmare och handlar om Alice Cooper   . Nu ska jag fortsätta plocka lite började städa skrivbordet inatt ska städa byråerna nu. 

Av M J - 26 juli 2013 08:42

#outfit 


Dagens outfit blir ett linne från Better Bodies å ett par tights å gympadojjor :-D Linnet är blått med text över bröstet och mitt på ryggen (köpt på fitnesstore) tightsen ser ut som ett par slitna jeans och gympadojjorna är svarta med lila detaljer. Nu ligger jag å lyssnar på "sweet home alabama" av Lynyrd Skynyrd. Väntar tills klockan blir nio då åker jag :-)  

Presentation

Denna blogg handlar om mig och mitt liv om lite träning lite skola lite allt möjligt helt enkelt. Inte så mycket bilder mestadels text :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards