lonelyheart

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av M J - 1 maj 2013 21:14

Tjena


Igår var jag på djäkneberget å firade valborg. Satan va mycket folk   .

Kom väl hem vid tio. Då åkte vi för då var de nå som hände i skogen så de va snutar å vakter där.

Somnade vid tolv...


Idag vaknade jag vid nio å hade skitont i benen (stod upp fyra timmar i sträck) slappade lite innan jag åkte ner på stan å fikade med S. Vi kollade även lite i affärer. Sen stack vi å tränade satan va skönt det va å träna. Sen när jag kom hem gick jag å la mig och lyssnade på musik. Åt nyss lite mat.


I morrn ska jag hem till pappa, funderar dessutom på om jag ska till skolan eller om jag ska ta helg en dag tidigare ( Jag är alltid ledig fredagar).. Jag får se hur jag gör.


Lite bra musik

denna är så jäkla fin

YOHIO – Himlen är oskyldigt blå

likaså denna

Melanie C – First Day Of My Life

enda låten jag gillar med Dead By April.

Dead by April – Mystery

Denna hittade jag bara av en slump på ett IWpass men älskar den <3

AKA AKA – Tes Stephraenze - Stereo Express Remix


och sen sist men inte minst mina tre absoluta favoriter

Drängarna – Raggaren

Björn Rosenström – Lurad

Eddie Meduza – Silver Wheels


detta var lite av min musiksmak :-)


ha de bra // M



Presentation

Denna blogg handlar om mig och mitt liv om lite träning lite skola lite allt möjligt helt enkelt. Inte så mycket bilder mestadels text :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards