lonelyheart

Alla inlägg den 13 juli 2013

Av M J - 13 juli 2013 14:13

Hej! 


Jag har sommarjobbat i tre veckor sen denna vecka fick jag hoppa in på en skola å hjälpa till och städa. 


Ingen av oss orkade flytta radion mellan klassrummen så den stod i mitten å dåna musik o vi sprang å höjde :-) 


Sitter o kikar runt lite grann på olika bloggar å planerar hösten lite. I morrn blire träning sen blire åka tillbaka till sommarstället å fortsätta måla hus. Sen blire hem på onsdag för jag ska till Uppsala på torsdag. Sen tillbaka på torsdagkvällen å hem igen på lördagen. Skolan flyttar i höst.. Ner till city, bra då blire närmare att kunna gå å ta en fika på lunchen eller äta annan lunch än skolmaten :-)    


Nyss vare ju Power meet å det var toppen åkte bil ena dagen å satt och tittade med ett helt gäng de andra dagarna. För två veckor sen var de cityfestivalen. SATAN va bra The Sounds var. Nä nu blire nån film å slappa å kolla runt på bloggar 

Presentation

Denna blogg handlar om mig och mitt liv om lite träning lite skola lite allt möjligt helt enkelt. Inte så mycket bilder mestadels text :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards