lonelyheart

Alla inlägg den 22 april 2013

Hej

Av M J - 22 april 2013 11:17

Jag vet att jag inte bloggat på länge men har varit sjuk :-( är fortfarande inte riktigt frisk.


I helgen var jag på erikslunds shoppingcenter. Hittade två klänningar en var lång och olivgrön och lite kortare framtill och längre baktill. Den hittade jag på lager157 men jag köpte den inte, den andra klänningen var rödaktig V-ringad och ungefär knälång. Den hittade jag på VILA. Ídag ska jag ned på stan med bästa A å kolla lite på kläder. Men hon är i skolan så jag får vänta tills hon slutat. Jag ska kolla på New Yorker hittade en supersnygg kofta där för ett tag sen. Sedan ska vi väl käka nåt, sen ska jag även till Åhlens Gina tricot och H&M. Ska även börja kolla över alla mina scarfar, har en jäkla massa scarfar och använder max två stycken. Men om jag köper den röda klänningen så ska jag leta fram en svart scarf och ha över axlarna då jag tycker att det skulle bli snyggt. Ska även försöka hitta ett svart enkelt litet linne. nää tajm å börja göra sig i ordning kanske. Ha en bra dag allihopa som kikar in


// M

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Denna blogg handlar om mig och mitt liv om lite träning lite skola lite allt möjligt helt enkelt. Inte så mycket bilder mestadels text :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards