lonelyheart

Alla inlägg den 24 april 2013

Av M J - 24 april 2013 19:09

Påväg hem :-) nu blire bara å slappa :-) skriver i morrn :-)

Av M J - 24 april 2013 09:05

Godmorron onsdag idag och jag är segare än normalt.

Fyfan vad trött jag är så detta blir bara ett snabbt inlägg. Sitter och håller på med samhällskunskap. Skulle haft matte egentligen men bytte bort den lektionen då jag hellre gör klart ett ämne i taget. Gjorde klart religionen på tre veckor och gjorde sluttenta på den så jag förhoppningsvis får C i religion. Hatar nya betygsskalan fattar nada av den men tror det är som VG! Idag ska jag senare hem till pappa och sova kvar. Skönt då kan man sova lite längre än vad man kan hos mamma. I helgen händer väl inte nå speciellt blir väl att dra till New Yorker å kika på lördagen på fredagen blir det att gå på Glitters clubevent efter träningen! Så jävla skönt att bästa E satte upp lite regler för min träning tack för det =) förut kunde jag träna tre fyra pass om dagen. Nu får jag köra ett pass. Blev mycket lugnare efter den regeln! Idag har jag träningsledigt igen men på torsdag blir det boxning! brukar köra med E som är boxvärd. Å hej vad det går undan!


Ha en bra dag så skriver jag senare.


// M

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Denna blogg handlar om mig och mitt liv om lite träning lite skola lite allt möjligt helt enkelt. Inte så mycket bilder mestadels text :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards